Захарівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

ДТЕК Одеські електромережі нагадує про необхідність передачі показів лічильника

Дата: 03.05.2022 06:00
Кількість переглядів: 109

ДТЕК Одеські електромережі нагадує про необхідність передачі показів лічильника

ДТЕК Одеські електромережі нагадує клієнтам про необхідність щомісячно передавати покази лічильників. Вчасно передані покази – запорука нарахування оплати саме за фактично спожиту електроенергію. В компанії для цього наявні зручні дистанційні сервіси, за допомогою яких клієнти можуть легко та швидко передати дані про використані кіловати.

Передавати покази лічильника необхідно з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. На підставі даних, наданих клієнтом та опрацьованих оператором системи розподілу, постачальник електроенергії формує рахунки для сплати.

Для передачі показів електролічильників в компанії працюють наступні канали зв’язку:

чат-бот у Viber та Telegram (у рядку пошуку вводьте «ДТЕК Одеські електромережі» або ж переходьте за посиланнями);

веб-форма «Передати покази» на сайті ДТЕК Одеські електромережі;

автоматичне IVR-меню кол-центру: (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, (066) 750 90 90;

У випадку, якщо клієнт не передає покази лічильника, то постачальник нараховуватиме платню відповідно до середньомісячного споживання даного споживача. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.

Вчасна фіксація та передача показів лічильника дозволить точно розрахувати кількість спожитої електроенергії, а своєчасна оплата клієнтів за отриманні послуги забезпечить стабільну роботу ДТЕК Одеські електромережі, а отже — надійне та безперебійне електропостачання в Одесі та області.

Нагадаємо, з 20 квітня частково відновили свою роботу центри обслуговування клієнтів ДТЕК Одеські електромережі в Одесі, Ізмаїлі, Білгород-Дністровському, Подільську. Рекомендуємо звертатися до фахівців лише у разі необхідності очного візиту. Наприклад, залишити заявку та отримати послуги щодо внесення змін в діючий договір, розв’язувати питання по роботі та ремонту приладів обліку, відкоригувати показники та передати звіти за об’єми споживання електроенергії тощо.

Також, з 18 квітня фахівці ДТЕК Одеські електромережі відновили роботу щодо фіксації показів електролічильників у клієнтів. Контрольні дані лічильника допомагають у нарахуванні спожитої електроенергії, щоб клієнти отримували точні рахунки від постачальників.

Використовуйте лише офіційні канали інформації ДТЕК Одеські електромережі. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь