A A A K K K
для людей із порушенням зору
Захарівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

ДТЕК Одеські електромережі нагадує про необхідність передачі показів лічильника

Дата: 03.05.2022 06:00
Кількість переглядів: 85

ДТЕК Одеські електромережі нагадує про необхідність передачі показів лічильника

ДТЕК Одеські електромережі нагадує клієнтам про необхідність щомісячно передавати покази лічильників. Вчасно передані покази – запорука нарахування оплати саме за фактично спожиту електроенергію. В компанії для цього наявні зручні дистанційні сервіси, за допомогою яких клієнти можуть легко та швидко передати дані про використані кіловати.

Передавати покази лічильника необхідно з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. На підставі даних, наданих клієнтом та опрацьованих оператором системи розподілу, постачальник електроенергії формує рахунки для сплати.

Для передачі показів електролічильників в компанії працюють наступні канали зв’язку:

чат-бот у Viber та Telegram (у рядку пошуку вводьте «ДТЕК Одеські електромережі» або ж переходьте за посиланнями);

веб-форма «Передати покази» на сайті ДТЕК Одеські електромережі;

автоматичне IVR-меню кол-центру: (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, (066) 750 90 90;

У випадку, якщо клієнт не передає покази лічильника, то постачальник нараховуватиме платню відповідно до середньомісячного споживання даного споживача. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.

Вчасна фіксація та передача показів лічильника дозволить точно розрахувати кількість спожитої електроенергії, а своєчасна оплата клієнтів за отриманні послуги забезпечить стабільну роботу ДТЕК Одеські електромережі, а отже — надійне та безперебійне електропостачання в Одесі та області.

Нагадаємо, з 20 квітня частково відновили свою роботу центри обслуговування клієнтів ДТЕК Одеські електромережі в Одесі, Ізмаїлі, Білгород-Дністровському, Подільську. Рекомендуємо звертатися до фахівців лише у разі необхідності очного візиту. Наприклад, залишити заявку та отримати послуги щодо внесення змін в діючий договір, розв’язувати питання по роботі та ремонту приладів обліку, відкоригувати показники та передати звіти за об’єми споживання електроенергії тощо.

Також, з 18 квітня фахівці ДТЕК Одеські електромережі відновили роботу щодо фіксації показів електролічильників у клієнтів. Контрольні дані лічильника допомагають у нарахуванні спожитої електроенергії, щоб клієнти отримували точні рахунки від постачальників.

Використовуйте лише офіційні канали інформації ДТЕК Одеські електромережі. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь