Захарівська громада
Одеська область, Роздільнянський район

Медіація — процедура позасудового врегулювання конфліктів (спорів) за допомогою третьої нейтральної сторони — медіатора.

Дата: 15.06.2023 10:40
Кількість переглядів: 61

У цьому дописі розповідаємо детальніше:

 Хто такий медіатор?

Медіатор — спеціально підготовлена нейтральна, незалежна, неупереджена фізична особа, яка проводить медіацію.

 Які ключові компетентності медіатора?

 конфліктологічна;

 правова та етична;

 комунікативна;

 емоційна;

 процедурна;

 рефлексивна.

 Що робить медіатор та що забезпечує?

 проводить підготовчі заходи до медіації зі сторонами наявного або можливого конфлікту для з’ясування можливості проведення медіації (визначає медіабельність конфлікту (спору);

 проводить зустрічі зі сторонами конфлікту (спору) та іншими потенційними учасниками медіації, збирає та обмінюється інформацією, документами, необхідними для прийняття рішення сторонами конфлікту (спору) та рішення медіатора про участь в медіації;

 проводить медіацію та керує її процедурою.

 В процесі медіації медіатор забезпечує:

 рівність сторін конфлікту (спору) під час підготовки до медіації та її проведення;

 підготовку сторін та інших учасників до зустрічей в медіації (готує сторонидо переговорів);

 перевірку реалістичності сприйняття учасниками медіації процедури медіації та очікування від її результатів;

 виявлення позицій, потреб та інтересів сторін конфлікту (спору);

 формування та узгодження між сторонами конфлікту (спору) запиту на медіацію;

 визначення перебігу та стадії ескалації конфлікту;

 виявлення соціальної та правової складових конфлікту (спору);

 з’ясування запиту кожної сторони конфлікту (спору) щодо необхідності залучення спеціалістів, експертів під час процедури медіації (в т.ч. враховуючи потреби осіб, які постраждали від збройного конфлікту, смерті близьких тощо, — за потреби та з метою підтримки особи у подальшій її участі в медіації);

 організацію переговорів та управління переговорним процесом;

 роботу зі спротивом та мотивацією учасників медіації триматися в процедурі медіації;

 запобігання виникненню та усунення конфлікту інтересів між медіатором та сторонами та/або учасниками медіації;

 дотримання медіатором принципу конфіденційності;

 створення умов для пошуку та генерації сторонами можливих рішень;

 створення умов для визначення та аналізу сторонами найкращої та найгіршої альтернатив;

 перевірку (тестування) обраних рішень на реалістичність, виконуваність та відповідність інтересам та законним правам сторін конфлікту (спору);

 формування та узгодження запиту сторін конфлікту (спору) на залучення ними фахівця(ів) у сфері права для перевірки (тестування) обраного(их) рішення(ь) на відповідність законодавства;

 надає консультації та рекомендації щодо фіксування результатів медіації.

 Завантажити інформаційний буклет про медіацію можна ха посиланням bit.ly/43vSilS

 Як отримати допомогу в забезпеченні доступу до медіації?

Звертайтеся до системи безоплатної правової допомоги:

 за телефоном 0 800 213 103

 у телеграм https://t.me/LegalAidUkraineBot (кнопка «Отримати консультацію»)

 до найближчого бюро правової допомоги: https://bit.ly/bpd_buro

На зображенні може бути: одна або кілька осіб та текст


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь